Az IKEA szolgáltatásmarketingje A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Balázs
További közreműködők: Dr. Mucha László
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
fenntarthatóság
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
márkahűség
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58924
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az IKEA hogyan alkalmazza a szolgáltatásmarketing különböző elemeit a vásárlói élmény és márkahűség kialakításában, valamint, hogy ezek az elemek milyen hatással vannak a vásárlói döntésekre.Bár az IKEA egy bútor- és lakberendezési termékeket kínáló vállalat, mégis szerves részét képezik a szolgáltatások széles köre, mint például: házhozszállítás, IKEA Family Klubtagság, tervezési és tanácsadási szolgáltatások, szállítás és összeszerelés, étterem és egyéb szolgáltatások. Ezek mind-mind hozzájárulnak a vásárlói élmény javításához és az ügyfélelégedettség, valamint a márkahűség kialakításához. Az áruház esetében tehát a szolgáltatások nem különülnek el élesen a termékektől, hanem egymást kiegészítve és erősítve működnek.