Az IKEA szolgáltatásmarketingje A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban
Saved in:
| Main Author: | Horváth Balázs |
|---|---|
| Other Authors: |
Dr. Mucha László
Szabó Edit |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | döntéshozatal fenntarthatóság fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség márkahűség szolgáltatás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58924 |
Similar Items
Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban
: Kakuk Dóra
: Kakuk Dóra
A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje
: Bakcsy Bálint
: Bakcsy Bálint
Az étel- és italkínálattal rendelkező vendéglátóhelyek szolgáltatásmarketingje és az online marketing
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
IKEA és a CSR
: Beck Dzsenifer
: Beck Dzsenifer
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka
: Szkupi Réka
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe, Heating & Cooling üzletágának szolgáltatásmarketingje és fejlődési lehetőségei
: Gossler Dorottya
: Gossler Dorottya
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
IKEA Örs vezér téri építkezés kríziskezelése, pénzügyi hatásai
: Kámán Mónika
: Kámán Mónika
Eco-friendly Corporation, IKEA’s Eco-friendly Practices, Sustainability
: Lacza Abigél Laura
: Lacza Abigél Laura
Inventory management strategy of IKEA Industry Hungary for increasing efficiency
: Radics Anna
: Radics Anna
Project Management at IKEA Home Furnishing Ltd. – Lean Management
: Csongrádi Eszter Karolin
: Csongrádi Eszter Karolin
Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra
: Mohácsi Anita
: Mohácsi Anita
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
IKEA Étterem Rendezvényszervezési folyamatainak bemutatása a Midsommar Fesztiválon keresztül
: Vizi Beáta
: Vizi Beáta
A Balance Home elemzése a 7P alapján
: Strobl Noémi Bettina
: Strobl Noémi Bettina
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. A világ legfontosabb emberei a gyermekek
: Vígh Judit
: Vígh Judit
Svédország országelemzés, valamint az IKEA terjeszkedésének lehetőségei egy vidéki magyar városban
: Heiszler Dóra
Published: (2014)
: Heiszler Dóra
Published: (2014)
IKEA Lakberendezési Kft. gazdasági elemzése a vállalkozás pénzügyi beszámolói alapján
: Laczovics István
: Laczovics István
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
JIT elvek érvényesítése a rendelések optimalizálásával az IKEA áruházi szintű logisztikai folyamataiban
: Lőrinczy Csilla
: Lőrinczy Csilla
Marketingpolitikai eszközök és a 7P vizsgálata elméletben és a Magyar Telekom Nyrt. viszonylatában
: Horváth Aranka Veronika
: Horváth Aranka Veronika
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának elemzése, különös tekintettel a felelős és fenntartható fogyasztásra való hatására
: Szerencsi Anasztázia
: Szerencsi Anasztázia
A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban
: Nagy Evelin
: Nagy Evelin
Színházmarketing az online marketingkommunikációs eszközök szerepe a vásárlói döntéshozatalban
: Krizsán Dávid
: Krizsán Dávid
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina
: Lábas Regina
A vezető szerepe a dolgozói flow-élményben egy banki gyakorlatban
: Nagy Vanda
: Nagy Vanda
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
Similar Items
-
Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban
: Kakuk Dóra -
A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje
: Bakcsy Bálint -
Az étel- és italkínálattal rendelkező vendéglátóhelyek szolgáltatásmarketingje és az online marketing
: Szabó Evelin -
IKEA és a CSR
: Beck Dzsenifer -
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya