Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Csongor
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Hámori László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatvédelem
Apple
befolyásolás
internetes reklám(ok)
kampányok
manipuláció
média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58930
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom központi témája az Apple Inc. médiában való megjelenésének és befolyásának vizsgálata. Bemutatom, hogyan alakította a vállalat kommunikációs stratégiáival a saját márkaképét, és miként vált a modern technológiai diskurzus egyik meghatározó szereplőjévé. Elemzem a hagyományos és digitális médiában való jelenlétét, a reklámkampányokat, a termékbemutatók médiavisszhangját, valamint azt, hogy az Apple milyen módon képes formálni a fogyasztói elvárásokat és a technológiai trendeket. A kutatás célja annak feltárása, hogy a médiában való tudatos megjelenés hogyan járult hozzá a vállalat globális sikeréhez és presztízséhez. A dolgozathoz kvantitatív módszereken alapuló kérdőíves kutatásra is támaszkodtam.