Trump vs. Clinton A közösségi média szerepe a 2016-os amerikai elnökválasztási kampányban Offline és online tartalmak összehasonlító elemzése a politikai kommunikáció tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Antónia
Other Authors: Bajomi-Lázár Prof. Dr. Péter
Szakál András
Format: Thesis
Kulcsszavak:amerikai elnökválasztás 2016
digitális populizmus
kampánystratégia
közösségi média
politikai kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58937
Description
Abstract:A dolgozat a 2016-os amerikai elnökválasztási kampány közösségimédia-stratégiáit elemzi Donald Trump és Hillary Clinton példáján keresztül. A szakirodalmi másodelemzésre épülő kutatás feltárja, hogyan vált a közösségi média a politikai kommunikáció elsődleges terévé, valamint hogyan alakították a digitális platformok a kampányok stílusát, tartalmát és hatékonyságát. A dolgozat összehasonlítja a két jelölt kommunikációs megközelítéseit, és rávilágít a közösségi média szerepére a választási eredmények formálásában.