Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
Elmentve itt :
| Szerző: | Turák Noémi |
|---|---|
| További közreműködők: | Szabó Dr. habil Zoltán |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Applikációk Mobil Okostelefon Mobilalkalmazás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5894 |
Hasonló tételek
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán
: Tolnai Norbert
: Tolnai Norbert
Információbiztonsági felelősi feladatok ellátása központosított modellben
: Szmola Gergely Krisztián
: Szmola Gergely Krisztián
Biztosítói mobil applikációk Magyarországon
: Veszprémi Andrea Katalin
: Veszprémi Andrea Katalin
Vezetői szolgáltatások mobil applikációk segítségével
: Berkes Bernadett
: Berkes Bernadett
Mobiltelefon applikációk szerepe a városi turizmusban
: Juhász Anna
: Juhász Anna
Mobil applikációk szerepe a turizmus-vendéglátásban
: Szabó Molli
: Szabó Molli
Modern Mobil Applikációk Fejlődése a Bankszférában
: Lakatos Mátyás Tibor
: Lakatos Mátyás Tibor
Miért jó az ingyenesség? Avagy a freemium modell bemutatása
: Poór Sándor Szabolcs
: Poór Sándor Szabolcs
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana
: Becze Diana
Az online kurzusok és tanulói applikációk az oktatásban
: Janda Richárd
: Janda Richárd
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra
: André Alexandra
Robotfűnyírók értékesítése Magyarországon
: Janus Martin
: Janus Martin
Háztartási gépek értékesítése napjainkban
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
Ital hungarikumok értékesítése a vendéglátásban
: Hollós Gergő Tibor
: Hollós Gergő Tibor
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
Harley-Davidson motorok értékesı́tése Magyarországon
: Balogh Ádám
: Balogh Ádám
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Spiritualitás értékesítése Zen és:Jóga, mint szolgáltatás marketing lehetőségei a magyar piacon /
: Szatmári Lívia Anna
: Szatmári Lívia Anna
Hungarikumok értékesítése Magyarországon, fókuszban a pálinka
: Ézsiás Melinda
: Ézsiás Melinda
Az alkalmazotti létből a vállalkozói világba való áttérés lehetősége a személygépkocsis személyszállító szolgáltatásban, mint alternatív üzleti modellben
: Viziné Péter Júlia Beatrix
: Viziné Péter Júlia Beatrix
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül
: Litavszky Noémi Anna
: Litavszky Noémi Anna
Rendezvények lebonyolítása és rendezvényhelyszínek értékesítése a Budapesti Gyógyfürdőkben
: Balog Ádám
: Balog Ádám
Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében
: Tepliczky Fanni
: Tepliczky Fanni
Új tranzitútvonal bevezetésének hatékony értékesítése a kapcsolt szállítmányozásban
: Barazi Sára
: Barazi Sára
Almatermésű és csonthéjas gyümölcsök értékesítése Idared Felsőörs Kft.
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra
: Körmendi Dóra
: Körmendi Dóra
Fogyasztói trendek változása a zenepiacon
: Mayer Noémi
: Mayer Noémi
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
First Class termékcsomag értékesítése és a termékhez tartozó marketingkommunikációs folyamatok
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Felhőalapú oktatási rendszer fejlesztése és értékesítése kis- és középvállalkozások számára
: Máriás Tibor
: Máriás Tibor
Adatbányászati trendek
: Takács Gabriella Ágnes
: Takács Gabriella Ágnes
Hasonló tételek
-
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea -
A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán
: Tolnai Norbert -
Információbiztonsági felelősi feladatok ellátása központosított modellben
: Szmola Gergely Krisztián -
Biztosítói mobil applikációk Magyarországon
: Veszprémi Andrea Katalin -
Vezetői szolgáltatások mobil applikációk segítségével
: Berkes Bernadett