Édes siker Pataki Ádám és a személyes márkaépítés kihívásai a cukrásziparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Petra
További közreműködők: Guba Eszter
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cukrászipar
családi vállalkozás
kommunikáció
közösségi média
márka
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58942

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58942
005 20251027142653.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Petra 
245 1 0 |a Édes siker  |b Pataki Ádám és a személyes márkaépítés kihívásai a cukrásziparban  |c Nagy Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban a személyes márkaépítés folyamatát mutatom be egy konkrét személy, Pataki Ádám cukrászmester példáján keresztül. Célom bemutatni, hogy miként alakította ki és fejlesztette Pataki Ádám a személyes márkáját és hogyan használta ezt a szakmai karrierjének építésére. Elemzést készítek arról, hogy milyen hatással van a személyes márkája az üzleti sikerére és hírnevére. Illetve, hogyan használta fel a közösségi média platformokat és a médiamegjelenéseket a brandjének erősítésére. A dolgozatomban kvalitatív kutatási módszert alkalmazok, amely egy mélyinterjún alapuló esettanulmány. Ennek keretében elemzem Pataki Ádám szakmai pályafutását, a médiamegjelenéseit, interjúit és a közösségi médiában való jelenlétét és az énmárkáját. 
695 |a cukrászipar 
695 |a családi vállalkozás 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Guba Eszter  |e ths 
700 1 |a Szondi Dr. György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58942/1/Szakdolgozat-Nagy%20Petra_2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58942/2/K%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_%20NAGY%20PETRA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58942/3/Nagy_P_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés