Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szoboszlai Laura Luca
Other Authors: Bednár Bence
Szabó Edit
Format: Thesis
Kulcsszavak:clickbait
digitális marketing
fogyasztói magatartás
marketing
marketingpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58944

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58944
005 20251027142655.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szoboszlai Laura Luca 
245 1 0 |a Digitális fogyasztói élmény  |b Az online aktivitás hatása a döntésekre  |c Szoboszlai Laura Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat célja feltárni, hogyan befolyásolja az online aktivitás a fogyasztói döntéshozatalt, különös tekintettel a digitális marketing és a reklámpszichológia eszközeire. A közösségi média és az internetes reklámok térnyerésének elemzésén keresztül bemutatom, miként alakítják át ezek a csatornák a fogyasztói élményt. Az Umbroll példáján keresztül vizsgálom, hogyan tud egy hagyományos iparágban működő vállalat sikeresen alkalmazkodni a digitális marketing folyamatosan változó világához. 
695 |a clickbait 
695 |a digitális marketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing 
695 |a marketingpszichológia 
700 1 |a Bednár Bence  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58944/1/Szoboszlai%20Laura%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58944/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Szoboszlai%20Laura%20Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58944/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Szoboszlai%20Laura%20Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés