Az online marketing hatása a Greenfield Hotel Golf & Spa-ra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Emese
További közreműködők: Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
Greenfield Hotel Golf & Spa
közösségi média
marketingeszközök
online marketing
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58949

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58949
005 20251027142700.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Emese 
245 1 3 |a Az online marketing hatása a Greenfield Hotel Golf & Spa-ra  |c Molnár Emese  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A záródolgozat témája az Adventor Hotels egyik szállodája, a Greenfield Hotel Golf & Spa. A dolgozat bemutatja Bük és Bükfürdő turisztikai jelentőségét, valamint a helyi marketingtevékenységeket is, amelyek szoros kapcsolatban állnak a szállodai marketingmunkával. A kutatás során saját tapasztalatokat ismertettem, amiket a szakmai gyakorlatom alatt tehettem szert. A téma inkább a hotel online marketingjét mutatja be, mint például az e-mail marketing, közösségi média, influencer marketing. Szó kerül az árképzésről is. A dolgozatomban elhelyeztem a Greenfield Hotelről egy SWOT elemzést is, ami után jött a javaslattétel. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a Greenfield Hotel Golf & Spa 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingeszközök 
695 |a online marketing 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58949/1/Moln%C3%A1r_Emese_H54UNE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58949/2/Moln%C3%A1r%20Emese.pdf  |z Dokumentum-elérés