Media Literacy and TikTok Navigating Misinformation Among Gen Z
Saved in:
| Main Author: | Munkh-Uya Badamkhand |
|---|---|
| Other Authors: |
Dashnyam Nomunbileg
Furcsa Dr. Laura |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | álhír dezinformáció Generation Z közösségi média Media Literacy Misinformation Social media Tiktok Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58962 |
Similar Items
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága
: Keusch Gergő
: Keusch Gergő
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
TikTok’s Algorithm and It’s Effect on Nostalgia Music Trends
: Huseynova Aziza
: Huseynova Aziza
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Digitális tartalomgyártás a YouTube és a TikTok platformján
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
Maximising Engagement on TikTok - A Comparison of Ryanair’s and Duolingo’s Platform-Specific Strategies
: Petkó Laura Csenge
: Petkó Laura Csenge
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Financial literacy
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Online marketingkommunikáció vizsgálata a RevoxB77 kozmetikai márka példáján keresztül, különös tekintettel a TikTok közösségépítésre
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
The financial literacy of SMEs Do sustainability and sustainable development matter?
: Ábel István, et al.
Published: (2023)
: Ábel István, et al.
Published: (2023)
Similar Items
-
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté -
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna -
A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága
: Keusch Gergő