Szervezeti Kommunikáció

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Márton
További közreműködők: Haág Zalán István
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális transzformáció
munkaerőpiac
public relations
szervezeti kommunikáció
vállalati kommunikáció
vállalati kultúra
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58968

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58968
005 20251027142717.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Márton 
245 1 0 |a Szervezeti Kommunikáció  |c Varga Márton  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Diplomamunkám célja feltárni a szervezeti kommunikáció jelentőségét a digitális korszak kihívásai között. Kiemeltem, hogy az internet és a közösségi média térnyerése, valamint a Z generáció munkaerőpiaci megjelenése alapvetően átalakította a vállalati kommunikációt. A hazai és nemzetközi szakirodalom egyetért abba, hogy az effektív belső információáramlás jelentősen hatékonyabbá és célravezetőbbé teszi a szervezeti produktivitást. A dolgozat első részében a szakirodalom által bemutatott elmélet alapjainak, illetve a folyamatok főbb elemeinek a fontosságát hangsúlyoztam. Rámutattam arra is, hogy az érzelmi intelligencia és az asszertivitás kulcsfontosságú a hatékony munkakapcsolatok fenntartásában. Külön fejezetben tárgyalom a szakirodalom vizsgálata alapján a szervezeti kommunikáción belül a PR szerepét, amely nem csak az információ áramlását segíti elő, hanem a munkavállalói lojalitást is erősíti. Bemutatom a formális, informális, valamint horizontális és vertikális kommunikáció sajátosságait. Végül kitértem a leggyakoribb kommunikációs hibákra, rossz gyakorlatokra, zavarokra és akadályokra, mint például a hierarchiából fakadó információtorzulás és hangsúlyoztam, hogy a nyílt, átlátható és tudatosan irányított kommunikáció a szervezeti hatékonyság és a munkavállalói elégedettség egyik legfontosabb záloga. 
695 |a digitális transzformáció 
695 |a munkaerőpiac 
695 |a public relations 
695 |a szervezeti kommunikáció 
695 |a vállalati kommunikáció 
695 |a vállalati kultúra 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Haág Zalán István  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58968/1/Varga%20M%C3%A1rton%20-%20Szervezeti%20Kommunik%C3%A1ci%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58968/2/opp_szervkomm_VargaM.pdf  |z Dokumentum-elérés