Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krasznai Péter
További közreműködők: Furcsa Dr. Laura
Szatmári Viktória
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
e-marketing - elektronikus marketing
gasztronómia
higiéniai termékek
influencer marketing
internet
italforgalmazás
marketingterv
növényvédelem
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az influenszermarketing szerepét és hatékonyságát vizsgáltam az online marketing területén, négy különböző iparág példáján keresztül. Kutatásom során összehasonlító elemzést alkalmaztam annak érdekében, hogy feltárjam az influenszermarketing iparági sajátosságait, a sikerességet befolyásoló közös tényezőket, valamint az eltérő marketingcélokat és megközelítéseket. Az általam elemzett esettanulmányok – a Costes Group (gasztronómia), az Ooops! (higiéniai termékek), a BASF (növényvédelem) és a Fizz Water (italforgalmazás) kampányai – rávilágítottak arra, hogy az influenszerek hitelessége, a platformválasztás, valamint a kampányok tudatos tervezése kulcsfontosságú a siker szempontjából. Ugyanakkor az elemzés során azt is megállapítottam, hogy az iparági környezet és a célcsoport eltérései jelentősen befolyásolják az alkalmazott stratégiákat. Következtetéseim alapján az influenszermarketing rugalmas eszköz, amely megfelelő adaptációval bármely szektorban hatékonyan alkalmazható, ugyanakkor a sikerhez elengedhetetlen az iparágspecifikus sajátosságok figyelembevétele és az influenszer-kiválasztás körültekintő stratégiája.