Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krasznai Péter
További közreműködők: Furcsa Dr. Laura
Szatmári Viktória
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
e-marketing - elektronikus marketing
gasztronómia
higiéniai termékek
influencer marketing
internet
italforgalmazás
marketingterv
növényvédelem
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58975
005 20251027142725.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Krasznai Péter 
245 1 3 |a Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés  |c Krasznai Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az influenszermarketing szerepét és hatékonyságát vizsgáltam az online marketing területén, négy különböző iparág példáján keresztül. Kutatásom során összehasonlító elemzést alkalmaztam annak érdekében, hogy feltárjam az influenszermarketing iparági sajátosságait, a sikerességet befolyásoló közös tényezőket, valamint az eltérő marketingcélokat és megközelítéseket. Az általam elemzett esettanulmányok – a Costes Group (gasztronómia), az Ooops! (higiéniai termékek), a BASF (növényvédelem) és a Fizz Water (italforgalmazás) kampányai – rávilágítottak arra, hogy az influenszerek hitelessége, a platformválasztás, valamint a kampányok tudatos tervezése kulcsfontosságú a siker szempontjából. Ugyanakkor az elemzés során azt is megállapítottam, hogy az iparági környezet és a célcsoport eltérései jelentősen befolyásolják az alkalmazott stratégiákat. Következtetéseim alapján az influenszermarketing rugalmas eszköz, amely megfelelő adaptációval bármely szektorban hatékonyan alkalmazható, ugyanakkor a sikerhez elengedhetetlen az iparágspecifikus sajátosságok figyelembevétele és az influenszer-kiválasztás körültekintő stratégiája. 
695 |a direkt marketing 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a gasztronómia 
695 |a higiéniai termékek 
695 |a influencer marketing 
695 |a internet 
695 |a italforgalmazás 
695 |a marketingterv 
695 |a növényvédelem 
695 |a online marketing 
700 1 |a Furcsa Dr. Laura  |e ths 
700 1 |a Szatmári Viktória  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975/1/Krasznai%20Pe%CC%81ter_LVVVQH_AZ%20INFLUENSZERMARKETING%20AZ%20ONLINE%20MARKETINGBEN%20-%20O%CC%88SSZHASONLI%CC%81TO%CC%81%20ELEMZE%CC%81S.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975/2/Krasznai%20P%C3%A9ter%20belso-biralo-alapkepzes%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975/3/kulso_konzulensi_biralat_krasznai_peter_Az%20influenszermarketing%20az%20online%20marketingben.pdf  |z Dokumentum-elérés