Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés
Saved in:
| Main Author: | Krasznai Péter |
|---|---|
| Other Authors: |
Furcsa Dr. Laura
Szatmári Viktória |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | direkt marketing e-marketing - elektronikus marketing gasztronómia higiéniai termékek influencer marketing internet italforgalmazás marketingterv növényvédelem online marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58975 |
Similar Items
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
Összehasonlító elemzés az egészségturizmusban Zalakaros és Hévíz
: Zsohár Zsófia Szonja
: Zsohár Zsófia Szonja
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella
: Pogány Izabella
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella
: Sipeki Zsófia Gabriella
Az influenszermarketing és az About You kapcsolata
: Tóth Hanna Dorka
: Tóth Hanna Dorka
A kapcsolt vállalkozások problémaköre - az összehasonlító elemzés
: Muth János
: Muth János
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
A petfluencerek ereje az online marketingben
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
A szépségipari influenszermarketing hatása az Y és Z generációra
: Gombár Ágnes
: Gombár Ágnes
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
Atomenergia-piac Franciaországban és Németországban - Összehasonlító elemzés
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Privát banki szolgáltatások hazai helyzete, összehasonlító elemzés
: Kőhalmi Enikő Katalin
: Kőhalmi Enikő Katalin
A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban
: Gémes Eszter Magdolna
: Gémes Eszter Magdolna
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Összehasonlító elemzés kozmetikai cégek CSR tevékenységének megjelenéséről az integrált marketingkommunikációjukban
: Vidovenyecz Fanni
: Vidovenyecz Fanni
Lakásvásárlás kontra bérlés Összehasonlító elemzés magyar viszonylatok között
: Nemes Erika
: Nemes Erika
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
Iparági összehasonlító elemzés a Panalpina Magyarország Kft. szállítmányozó vállalatnál
: Kun Dániel Bence
: Kun Dániel Bence
A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Carrier's és Merchant's haulage összehasonlító elemzés az a.Hartrodt Hungary Kft. szállítmányozási rendszerében
: Varga László Pál
Published: (2012)
: Varga László Pál
Published: (2012)
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
: Hajnal Cintia
: Hajnal Cintia
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
50 éves kor feletti vezetők karrierváltás támogatása business coachinggal. Összehasonlító elemzés.
: Ameyné Viola Beatrix
: Ameyné Viola Beatrix
Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül
: Hetényi Tibor Pál
: Hetényi Tibor Pál
"Szelek szárnyán" - Összehasonlító elemzés Magyarország és Spanyolország megújuló energiapolitikájáról, fókuszban a szélenergiával
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
Devizahitelek Magyarországon és a régióban – Összehasonlító elemzés a devizahitelek válságáról és kezeléséről
: Szabó Attila
: Szabó Attila
Összehasonlító elemzés a Budapestet és Párizst kettészelő folyók adta turisztikai lehetőségek kihasználásáról
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A klímaválság hatása a szállodák keresletére - Mátra-Bükk és Budapest összehasonlító elemzés
: Károlyi Dóra
: Károlyi Dóra
A Come On Inn hostel marketingstratégiája kis- és középvállalkozások lehetőségei az online-marketingben
: Esze Gergő
: Esze Gergő
Influenszermarketing és az egészséges életmód – avagy befolyásolják-e a fiatalok döntéseit a fitnesz-influenszerek és szponzoraik
: Németh Kinga
: Németh Kinga
SWOT elemzés az Abacus Business&Wellness Hotelról
: Gyollai Péter
: Gyollai Péter
Similar Items
-
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla -
Összehasonlító elemzés az egészségturizmusban Zalakaros és Hévíz
: Zsohár Zsófia Szonja -
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna -
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella -
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella