Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jámbor Noémi
További közreműködők: Harsányi Dávid Péter
Katona Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális jövő
közösségi média
marketing
marketingstratégia
online marketing
stratégia
versenystratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom célja a Starbucks Magyarország közösségi média kommunikációjának elemzése, különös tekintettel az Instagram és a Tiktok platformokra. A dolgozatban bemutatásra került a közösségi média elméleti háttere valamint az ehhez kapcsolódó fogalmak, mint a UGC és a FOMO ismertetése is. Mindezek után pedig megvizsgáltam a Starbucks hazai közösségi média stratégiáját. A kutatásom primer részét egy online kérdőíves felmérés segítségével végeztem a 18-30 év közötti fiatal felnőttek körében. A kérdéseim arra irányultak, hogy mennyire ismerik a márka online jelenlétét, melyek az általuk preferált tartalomtípusok, valamint arról, hogy a márka közösségi média jelenléte miként hat a márkahűségükre, a FOMO jelenségre és a vásárlási hajlandóságukra. A kutatásom eredményei alátámasztják, hogy az élményszerű és hiteles tartalom fontos szerepet játszik a fiatal fogyasztók elköteleződésében, és hozzájárul a márka versenyelőnyének fenntartásához a digitális térben.