Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jámbor Noémi
További közreműködők: Harsányi Dávid Péter
Katona Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális jövő
közösségi média
marketing
marketingstratégia
online marketing
stratégia
versenystratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58979
005 20251027142729.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jámbor Noémi 
245 1 0 |a Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon  |c Jámbor Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja a Starbucks Magyarország közösségi média kommunikációjának elemzése, különös tekintettel az Instagram és a Tiktok platformokra. A dolgozatban bemutatásra került a közösségi média elméleti háttere valamint az ehhez kapcsolódó fogalmak, mint a UGC és a FOMO ismertetése is. Mindezek után pedig megvizsgáltam a Starbucks hazai közösségi média stratégiáját. A kutatásom primer részét egy online kérdőíves felmérés segítségével végeztem a 18-30 év közötti fiatal felnőttek körében. A kérdéseim arra irányultak, hogy mennyire ismerik a márka online jelenlétét, melyek az általuk preferált tartalomtípusok, valamint arról, hogy a márka közösségi média jelenléte miként hat a márkahűségükre, a FOMO jelenségre és a vásárlási hajlandóságukra. A kutatásom eredményei alátámasztják, hogy az élményszerű és hiteles tartalom fontos szerepet játszik a fiatal fogyasztók elköteleződésében, és hozzájárul a márka versenyelőnyének fenntartásához a digitális térben. 
695 |a digitális jövő 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a online marketing 
695 |a stratégia 
695 |a versenystratégia 
700 1 |a Harsányi Dávid Péter  |e ths 
700 1 |a Katona Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979/1/J%C3%A1mbor%20No%C3%A9mi_Starbucks_Szakdolgozat_2025_05.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979/2/J%C3%A1mbor%20No%C3%A9mi_Starbucks_Szakdolgozat_2025_05.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979/3/Biralat_Jambor_Noemi.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979/4/K%C3%BCls%C5%91_konzulensi_b%C3%ADr%C3%A1lat_J%C3%A1mbor_No%C3%A9mi_KK.pdf  |z Dokumentum-elérés