Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon
Elmentve itt :
| Szerző: | Jámbor Noémi |
|---|---|
| További közreműködők: |
Harsányi Dávid Péter
Katona Krisztina |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális jövő közösségi média marketing marketingstratégia online marketing stratégia versenystratégia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58979 |
Hasonló tételek
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A sportkommentátor, mint kommunikátor
: Szántó Dávid István
: Szántó Dávid István
Innovatív fizetési megoldások
: Hegedüs Judit
: Hegedüs Judit
Innovatív mobilfizetési megoldások
: Széplaki Péter
: Széplaki Péter
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Innovatív oktatási megoldások fenntarthatóság a BGE-n
: Szegedi Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Szegedi Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
Innovatív megoldások a KKV szektorban
: Müller Patrik
: Müller Patrik
Hogyan tervezzünk közösségi média stratégiát?
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Innovatív megoldások a Calzedonia üzleten keresztül
: Fehér Anna
: Fehér Anna
Innovatív logisztikai megoldások a városi áruellátás problémájára
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Az e-kereskedelem innovatív formái Mobil- és közösségi médiás vásárlás magyar fogyasztói mintán
: Fekete Béla Bence
: Fekete Béla Bence
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Innovatív megoldások a projektkontrollingban - mutatószámoktól az informatikai támogatásokig
: Toldi Lill
: Toldi Lill
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn
: Bodolay László
Megjelent: (2007)
: Bodolay László
Megjelent: (2007)
Gast Wahrnehmung von Interkulturelle Kommunikation in der Hotellerie - Clark Hotel Budapest Fallstudie
: Olcsváry Zsófia
: Olcsváry Zsófia
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Okos otthon megoldások a hazai piacon
: Huszti Dominika
: Huszti Dominika
Coronakrise in der Kommunikation von Hotels - eine Analyse der Webseiteinhalte von ausgewählten Hotelketten
: Nagy Dániel Imre
: Nagy Dániel Imre
Innovatív HR megoldások hatása a Budapest Bank gyakornoka inak elkötelezettségére
: Molnár Fruzsina Csilla
: Molnár Fruzsina Csilla
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána
: Bagó Diána
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel
: Türkösi Éva Liel
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Goldschmidt Éva Liel
: Goldschmidt Éva Liel
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A social media jelenlét innovatív hatásainak elemzése egy magyar HR szolgáltató cég tevékenységén keresztül
: Tőzsér Anna
: Tőzsér Anna
A számviteli törvény és az adótörvények kapcsolata, hatása, ellentmondásai az Innovatív Megoldások Kft-nél
: Hajagos Anita
: Hajagos Anita
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon
: Kosztka Vivien
: Kosztka Vivien
Luxus- és innovatív szolgáltatások a magyar vendéglátásban
: Szén Balázs
: Szén Balázs
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
Hasonló tételek
-
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
A sportkommentátor, mint kommunikátor
: Szántó Dávid István -
Innovatív fizetési megoldások
: Hegedüs Judit -
Innovatív mobilfizetési megoldások
: Széplaki Péter -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi