Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tinon Darius
További közreműködők: Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:autókereskedelem
árpolitika
elektromos autó
Magyarország
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58981
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom az elektromos autók piaci helyzetéről és marketingstratégiájáról szól. Ezen belül a magyarországi helyzetet vizsgáltam meg. Volt szó a külföldi helyzetről is és külömböző autó gyártók marketingstratégiáiról ezen a téren. A kutatásom főként arra irányúlt, hogy megtudhassam, hogy az emberek mennyire ismerik ezt a témakört és hogy mik a véleményük. A jövőre is rátekintettem, hogy milyen sors várható ezekre a járművekre. Kitértem a jó és rosssz oldalaira és végül saját véleményemet fejtettem ki, illetve egy alapos javaslattételt is megfogalmaztam.