Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tinon Darius
További közreműködők: Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:autókereskedelem
árpolitika
elektromos autó
Magyarország
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58981

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58981
005 20251027142730.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tinon Darius 
245 1 3 |a Az elektromos autók marketingstratégiái és piaci helyzete Magyarországon  |c Tinon Darius  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozatom az elektromos autók piaci helyzetéről és marketingstratégiájáról szól. Ezen belül a magyarországi helyzetet vizsgáltam meg. Volt szó a külföldi helyzetről is és külömböző autó gyártók marketingstratégiáiról ezen a téren. A kutatásom főként arra irányúlt, hogy megtudhassam, hogy az emberek mennyire ismerik ezt a témakört és hogy mik a véleményük. A jövőre is rátekintettem, hogy milyen sors várható ezekre a járművekre. Kitértem a jó és rosssz oldalaira és végül saját véleményemet fejtettem ki, illetve egy alapos javaslattételt is megfogalmaztam. 
695 |a autókereskedelem 
695 |a árpolitika 
695 |a elektromos autó 
695 |a Magyarország 
695 |a marketingstratégiák 
700 1 |a Szabó Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58981/1/Tinon%20Darius%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58981/2/Tinon%20Darius_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés