A sportkommentátor, mint kommunikátor
Elmentve itt :
| Szerző: | Szántó Dávid István |
|---|---|
| További közreműködők: |
Boldog Dr. Dalma
Várhegyi Ferenc |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Forma-1 sportkommentátor sportközvetítés technológiai fejlődés televízió televíziós műsor |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58982 |
Hasonló tételek
Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon
: Jámbor Noémi
: Jámbor Noémi
Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn
: Bodolay László
Megjelent: (2007)
: Bodolay László
Megjelent: (2007)
Gast Wahrnehmung von Interkulturelle Kommunikation in der Hotellerie - Clark Hotel Budapest Fallstudie
: Olcsváry Zsófia
: Olcsváry Zsófia
Coronakrise in der Kommunikation von Hotels - eine Analyse der Webseiteinhalte von ausgewählten Hotelketten
: Nagy Dániel Imre
: Nagy Dániel Imre
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel
: Türkösi Éva Liel
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Goldschmidt Éva Liel
: Goldschmidt Éva Liel
Vezetői számvitel, mint a Vezetői Információs Rendszer információs bázisa
: Szántó Flóra
: Szántó Flóra
Törökország, mint a magyar külpolitika és külgazdaság kiemelkedő partnere
: Szántó Dóra
Megjelent: (2014)
: Szántó Dóra
Megjelent: (2014)
A cégképviselet, mint szolgáltatási forma a Duravit magyarországi piaci bevezetésének tükrében
: Szántó Tamás
: Szántó Tamás
Oktatás, mint megtérülő befektetés
: Gyarakiné Szántó Bettina Melinda
: Gyarakiné Szántó Bettina Melinda
A tőzsde mint spekulációs csatatér
: Pénzes Dávid
: Pénzes Dávid
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Citizen Development, mint a digitalizáció eszköze
: Virányi Dávid Artúr
: Virányi Dávid Artúr
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
RÉTEGTÖMÍTŐ MINT EXPORT TERMÉK KÍNÁBAN / PACKER AS AN EXPORT PRODUCT IN CHINA
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
AZ EU, MINT (KIS)VÁLLALKOZÁS KÖRNYEZTE. A PÁLYÁZATI FORRÁSTERMÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEK
: Szász Dávid
: Szász Dávid
Private banking mint üzletág alakulása Magyarországon és a világban
: Bátki Tamás Dávid
: Bátki Tamás Dávid
Az EU, mint a (kis)vállalkozás környezete. A pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek.
: Váradi Patrik István
: Váradi Patrik István
"A controlling, mint az eredményes szervezet és a vezetés hatékony eszköze a Prohuman Kft. példáján bemutatva"
: Nyitrai István
: Nyitrai István
A Cash Pool, mint likviditáskezelési eszköz, a Cash Pooling szerepe a vállalati életben
: Kruppa Dávid
: Kruppa Dávid
Kiskakukk étterem, mint magyar tradicionális vendéglátóegység működése, piaci pozíciója és gazdálkodásának elemzése
: Vig Dávid
: Vig Dávid
Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján
: Sebestyén István Mátyás
: Sebestyén István Mátyás
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Sportfogadás, mint befektetés
: Bóna Dezső
: Bóna Dezső
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
Rácalmás, mint esküvőhelyszín
: Boldizsár Rebeka
: Boldizsár Rebeka
Sneaker, mint befektetés
: Mérő András
: Mérő András
Waldorf, mint alternatíva
: Meggyes Zsófia
: Meggyes Zsófia
Tankönyv, mint szolgáltatás
: Lévai Richárd
: Lévai Richárd
Vállalatirányítás, mint szolgálatás
: Gál Viktória
: Gál Viktória
Hasonló tételek
-
Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon
: Jámbor Noémi -
Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn
: Bodolay László
Megjelent: (2007) -
Gast Wahrnehmung von Interkulturelle Kommunikation in der Hotellerie - Clark Hotel Budapest Fallstudie
: Olcsváry Zsófia -
Coronakrise in der Kommunikation von Hotels - eine Analyse der Webseiteinhalte von ausgewählten Hotelketten
: Nagy Dániel Imre -
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel