Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Deák Dr. Liliána
További közreműködők: Harsányi Dávid Péter
Makra Mercédesz
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:borászat
bormarketing
marketing
promóció
repülőtér
travel retail
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58995
005 20251027142744.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deák Dr. Liliána 
245 1 0 |a Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban  |c Deák Dr. Liliána  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a magyar borászatok repülőtéri (travel retail) bormarketingjének lehetőségeit és kihívásait vizsgálja. A prémium borok speciális jellemzőit elemezve bemutatja, hogyan lehet a bor, mint élménytermék, sikeresen értékesíthető a nemzetközi utazóközönség számára. A kutatás feltárja az impulzusvásárlás jelentőségét, a promóciók hatékonyságát, és rávilágít arra, hogy a sikeres repülőtéri megjelenés kulcsa az élményalapú marketing, a nemzetközi kommunikációs készség és a stratégiai együttműködés. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a magyar borászatok számára, a travel retail szektorban rejlő potenciál hatékonyabb kiaknázása érdekében. 
695 |a borászat 
695 |a bormarketing 
695 |a marketing 
695 |a promóció 
695 |a repülőtér 
695 |a travel retail 
700 1 |a Harsányi Dávid Péter  |e ths 
700 1 |a Makra Mercédesz  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995/1/Szakdolgozat%20dr.%20Dea%CC%81k%20Lilia%CC%81na%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995/2/Biralat_Deak_Liliana.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995/3/De%C3%A1kLili%C3%A1na_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés