Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
Elmentve itt :
| Szerző: | Deák Dr. Liliána |
|---|---|
| További közreműködők: |
Harsányi Dávid Péter
Makra Mercédesz |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | borászat bormarketing marketing promóció repülőtér travel retail |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995 |
Hasonló tételek
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
Repülőtéri projektek vizsgálata egy világjárvány tükrében
: Burns Dávid
: Burns Dávid
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Repülőtéri terhelés és súlypontszámító rendszerek
: Szép Tamás
: Szép Tamás
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében
: Kerekes Viktor
: Kerekes Viktor
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A világvásárló, mint fogyasztótípus sajátosságai és döntéspszichológiája a travel retail szegmensen belül
: Karsai Dóra
: Karsai Dóra
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron
: Feigl Áron
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
A légitársasági iparág és repülőtéri transzfer szektor bemutatása és elemzése
: Nemes Róbert
: Nemes Róbert
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Repülőtéri utaskiszolgálási rendszerek bemutatása, Az Altéa Customer Management System bemutatása
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Digitális marketing szerepe a borászatok fejlődésében A Sosna-Sárdi Borászat páldáján keresztül
: Stofa Alexandra
: Stofa Alexandra
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A travel retail árképzés és hatása a vásárlási szokásokra az Estée Lauder Kereskedelmi Kft. példáján keresztül
: Ludik Ágnes
: Ludik Ágnes
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
The Role of Digitization in Retail
: Sipos Gergely Miklós
: Sipos Gergely Miklós
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
Information management, attractive packaging and retail logistics as drivers for the retail sector’s performance
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
Innovation inside tourism and retail
: Kende Máté Márton
: Kende Máté Márton
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
Hasonló tételek
-
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra -
Repülőtéri projektek vizsgálata egy világjárvány tükrében
: Burns Dávid -
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla -
Repülőtéri terhelés és súlypontszámító rendszerek
: Szép Tamás -
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)