Futballisták imázsmenedzsmentje kríziskommunikáció és reputáció helyreállítási stratégiák
Saved in:
| Main Author: | Mátyás Balázs Bendegúz |
|---|---|
| Other Authors: |
Krasztev Dr. Péter Lajos
Szilágyi Anna Zsófia |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | hírnévmenedzsment imázs kríziskommunikáció labdarúgás sportkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59004 |
Similar Items
Futballisták mint az országimázs formálásának eszközei
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Futballisták piaci értékének statisztikai módszereken alapuló vizsgálata
: Joháczi Attila
: Joháczi Attila
A vállalati reputáció kialakítása és megóvása
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
A banki kockázatok ismertetése, különös tekintettel a reputációs kockázatra
: Dunszt Péter
: Dunszt Péter
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás
: Szűcs Tamás
Kríziskommunikáció a pénzügyi világban
: Nemes Klaudia
: Nemes Klaudia
A reputáció és az árképzés kapcsolata a budapesti online szállásfoglalási piacon
: Somlay Barbara
: Somlay Barbara
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter
: Kultsár Eszter
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina
: Nemes Krisztina
A MAVIR Zrt. beruházásainak, fejlesztéseinek előfinanszírozási lehetőségei a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszköz (RRF) kifizetésének Európai Uniós késleltetése okán
: Rákóczi Ferenc
: Rákóczi Ferenc
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
A terrorcselekmények okozta válságkezelések vizsgálata a kríziskommunikációs stratégiákon keresztül
: Selmeci Lázár
: Selmeci Lázár
A kríziskommunikáció jelentősége és kezelése PR segítségével a multinacionális vállalatoknál
: Sebestyén Elemér Richárd
: Sebestyén Elemér Richárd
A kríziskommunikáció és kormányzati kommunikáció összefüggései a koronavírus válság alatt
: Kuripla János
: Kuripla János
Kríziskommunikáció a popkultúrában Taylor Swift és a bécsi koncertlemondás esettanulmánya
: Bognár Anna Zoé
: Bognár Anna Zoé
Az államadósság fenntarthatósága az Európai Unióban a válságok tükrében, avagy megdőlt-e a közös adósságvállalás tabuja a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszközzel?
: Balogh Szabolcs Sándor
: Balogh Szabolcs Sándor
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a S.E.G.A. Hungary Kft. gyakorlatában
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
Magyar ingatlanpiac helyzete, jövője és marketingje
: Boros Bendegúz
: Boros Bendegúz
Kisüzemi sörök és az ahhoz kapcsolódó fogyasztási szokások Magyarországon
: Warvasovszky Bendegúz
: Warvasovszky Bendegúz
Kríziskommunikáció a XXI. században – A Nemzeti Színház 2023 évi krízisének elemzése
: Bencze Laura Franciska
: Bencze Laura Franciska
A napjainkban jellemző munkaerő megtartásának kihívásai és innovatív megoldásai a KKV szektorban
: Beliczay Bendegúz
: Beliczay Bendegúz
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
A befektetési alapok világa és azok létrehozási folyamatáról a Budapest Next Technológia befektetési alap segítségével
: Szántó Bendegúz
: Szántó Bendegúz
Záró Dolgozat
: Kovács Bendegúz
: Kovács Bendegúz
Éttermek törzsvendégkörének vizsgálata Budaörsön
: Vadas Bendegúz
: Vadas Bendegúz
A fesztiválok közösségépítő hatása a Z generáció körében
: Forbauer Bendegúz
: Forbauer Bendegúz
A változás, mint folyamatosan jelen lévő tényező a szervezet életében; a változásmenedzsment eszköztára valamint a változásokkal szembeni szervezeti ellenállás kezelése.
: Hegybányai Bendegúz
: Hegybányai Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
Családi vállalkozások előnyei, hátrányai, generációváltás kérdése, a saját családi vállalkozás (MÉHES Kft.) átfogó elemzése
: Sólyom Bendegúz
: Sólyom Bendegúz
Lovasbolt üzleti terve
: Szilágyi Bendegúz
: Szilágyi Bendegúz
Real estate investment in district IX. Analysis of the Allure Residence Budapest’s marketing activity
: Nagy Bendegúz
: Nagy Bendegúz
Transportmöglichkeiten in Berlin im Dienst des Fremdenverkehrs
: Padányi Bendeguz
: Padányi Bendeguz
Vállalati stratégiák
: Amin Adrián
: Amin Adrián
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Similar Items
-
Futballisták mint az országimázs formálásának eszközei
: Kiss Amanda -
Futballisták piaci értékének statisztikai módszereken alapuló vizsgálata
: Joháczi Attila -
A vállalati reputáció kialakítása és megóvása
: Szabó Henrietta -
A banki kockázatok ismertetése, különös tekintettel a reputációs kockázatra
: Dunszt Péter -
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor