Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Pozsik Panna |
|---|---|
| További közreműködők: | Szabó Edit |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | fenntarthatóság környezetbarát termék-minősítés márkahűség online értékesítés vállalkozás marketingstratégiája |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59008 |
Hasonló tételek
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin
: Lévai Evelin
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina
: Bárdi Krisztina
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál
: Fülöp Kitti
: Fülöp Kitti
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül
: Sári Natália
: Sári Natália
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Élmény és tanulás - Örökségpedagógia és alkalmazott módszerei
: Póla Gábor
: Póla Gábor
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
Az élmény szerepe a pedagógiában és a turizmusban
: Sikó Botond
: Sikó Botond
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika
: Kapuvári Veronika
Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése
: Neufeld Márton
: Neufeld Márton
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Hasonló tételek
-
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga -
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona -
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin -
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina -
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta