A vizuális elemek pszichológiai hatása a márkaidentitás kialakításában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Abigél Tímea
További közreműködők: Bőhm Zsombor
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
márka
Márkaszemélyiség
reklámkampányok
vizuális elemek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59020

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59020
005 20251027142812.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Abigél Tímea 
245 1 2 |a A vizuális elemek pszichológiai hatása a márkaidentitás kialakításában  |c Tóth Abigél Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a „Design is the body language of your marketing.Don’t slouch.”– Mark KingAhogy Mark King is megfogalmazta a marketing gerince/teste a dizájn. Egy jó dizájn ésgrafikus nélkül nem tudnak életre kelni egy marketingszakember fejében megszületettfantasztikus gondolatok. Emiatt is választottam ezt a témát. Ahhoz, hogy marketingeskéntsikeresen tudjunk kommunikálni elengedhetetlen, az, hogy értsük a saját arculatunk mögöttijelentés pszichére gyakorolt befolyását.A témához kötődő személyes motivációm az, hogy a marketingkommunikáció mellettjelenleg grafikát is tanulok, valamint, hogy a jövőben szeretnék egy kreatív ügynökségnélelhelyezkedni, ahol dolgozatomban megemlített és kutatott témák a mindennapok részeitképezik. Úgy gondolom, a vizuális elemek- színek, formák, tipográfia- célzott alkalmazásamegkerülhetetlen ahhoz, hogy egy márka hosszú távon is sikeres lehessen a piacon.Tanulmányaim rávilágítottak, hogy a grafikai tervezés és a marketing szorosan össze tudfonódni bizonyos területeken, hiszen a kreatív ötletekhez, kiemelkedő vizuális kivitelezésszükséges.Dolgozatom relevanciáját az adja, hogy a digitális tér folyamatos fejlődése és tágulása miatt afogyasztók napi több ezer vizuális ingerrel találkoznak és a márkáknak meg kell értenieezeknek hatását, hogy megfelelően tudjanak kommunikálni és kitűnni a tömegből. Ezek avizuális elemek hatalmas befolyással vannak a márka sikerességére és a fogyasztóidöntéshozatalra. A marketing és fogyasztói attitűd folyamatosan változik, napi szintentörténnek innovációk és jelennek meg trendek épp úgy mint, ahogy el is tűnnek. Ezen okokmiatt a téma relevanciája megkérdőjelezhetetlen. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márka 
695 |a Márkaszemélyiség 
695 |a reklámkampányok 
695 |a vizuális elemek 
700 1 |a Bőhm Zsombor  |e ths 
700 1 |a Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59020/1/SZAKDOLGOZAT_2024252_TOTH_ABIGEL_TIMEA_FCJYM3_1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59020/2/biralat_20250530163350.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59020/3/belso-biralat_TA.pdf  |z Dokumentum-elérés