A vizuális elemek pszichológiai hatása a márkaidentitás kialakításában
Saved in:
| Main Author: | Tóth Abigél Tímea |
|---|---|
| Other Authors: |
Bőhm Zsombor
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció márka Márkaszemélyiség reklámkampányok vizuális elemek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59020 |
Similar Items
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A cafeteria rendszer kialakításában résztvevő szempontok vizsgálata, a választható elemek bemutatása
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
A növényi alapú tejtermék helyettesítők szektorának fogyasztói döntései, és a márkaidentitás szerepe a szektorban
: Bárdfalvy Lili
: Bárdfalvy Lili
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Pszichológiai immunrendszer, pszichológiai immunkompetencia gyermekkorban
: Farkas-Hevesi Erika
: Farkas-Hevesi Erika
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Közösségi média pszichológiai hatása élsportolókra
: Visy Barnabás
: Visy Barnabás
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában
: Tóth Dóra Marianna
: Tóth Dóra Marianna
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A fenntartható fejlődés oktatásának hatása a fenntartható fogyasztás kialakításában
: Boumoujahed Jennifer
: Boumoujahed Jennifer
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Pszichológiai tőke a felsőoktatásban
: Kaszás Borbála
: Kaszás Borbála
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Az elmúlt évek kríziseinek pszichológiai hatása a vendéglátásra
: Pozsgai Krisztina
: Pozsgai Krisztina
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Béren kívüli juttatások Cafeteria elemek
: Kovács Attila
: Kovács Attila
Gazdasági dinamikai elemek vizsgálata táblázatkezelővel
: Zibolen Endre
Published: (2008)
: Zibolen Endre
Published: (2008)
Viselkedéstechnikai elemek összehasonlító jellemzése Japán, India, Magyarország
: Bolovan Krisztina
: Bolovan Krisztina
A belvárosi vendéglátóhelyeken végzett munka pszichológiai hatása az alkalmazottakra
: Buday Dorottya
: Buday Dorottya
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Az online kommunikáció és marketing hatása a pszichológiai egészségre
: Kaiser Dzsenifer Erika
: Kaiser Dzsenifer Erika
Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban
: Pataki-Bagó Dorottya
: Pataki-Bagó Dorottya
A turisztikai motivációváltozás pszichológiai háttere
: Revóczi Orsolya
: Revóczi Orsolya
Similar Items
-
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra -
A cafeteria rendszer kialakításában résztvevő szempontok vizsgálata, a választható elemek bemutatása
: Nagy Katalin -
A növényi alapú tejtermék helyettesítők szektorának fogyasztói döntései, és a márkaidentitás szerepe a szektorban
: Bárdfalvy Lili -
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al. -
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia