Mesterséges intelligencia a Chat GPT-n túl

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Majsai Richárd
Other Authors: Szemere Dr. Tibor Pál
Vedres Tamás
Format: Thesis
Kulcsszavak:Chat GPT
DALL-E
digitális kommunikáció
marketing
marketing eszközök
mesterséges intelligencia
Midjourney
Synthesia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59040
Description
Abstract:A szakdolgozat a generatív mesterséges intelligencia (MI) marketingben és reklámkészítésben betöltött szerepét vizsgálja, különös tekintettel az olyan eszközökre, mint a ChatGPT, DALL-E, Midjourney vagy Synthesia. A dolgozat bemutatja, hogyan képesek ezek az eszközök támogatni vagy részben kiváltani az emberi munkaerőt a szöveges és vizuális tartalomkészítésben, ügyfélszolgálatban, hirdetésoptimalizálásban és stratégiai döntéshozatalban. A kutatás kvalitatív (mélyinterjúk) és kvantitatív (kérdőíves) módszerekkel tárja fel a gyakorlati alkalmazások hatékonyságát és a szakértői percepciókat, valamint kitér az MI munkaerőpiacra gyakorolt hatására és az etikai dilemmákra. Az eredmények alapján a dolgozat javaslatokat fogalmaz meg a technológia felelős és hatékony integrációjára a marketingtevékenységekbe.