Az étel- és italkínálattal rendelkező vendéglátóhelyek szolgáltatásmarketingje és az online marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Evelin
További közreműködők: Balogh-Bus Andrea
Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:online marketing
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
vendéglátás
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59062
Leíró adatok
Kivonat:A vizsgált témám a vendéglátóiparral, azon belül pedig az étel és ital forgalmazó helyekkel áll kapcsolatban, mint például éttermek, kávézók, pubok. A kutatásom primer és szekunder kutatási módszereket egyaránt alkalmaz. A szekunder kutatás során szakirodalmi forrásokat, statisztikai adatokat és esettanulmányokat elemzek, melyek segítségével alátámasztom a dolgozatban bemutatott elméleti megállapításokat egyaránt. A primer kutatás során kérdőíves felmérést végzek fogyasztókkal. Emellett a közösségi médiában folytatott marketingtevékenységek elemzése is fontos szerepet kap, különösen a vendéglátóhelyek online jelenlétének vizsgálata szempontjából. A témaválasztást követően hipotéziseim keletkeztek a témával kapcsolatban, melyeket a kutatási adatok alapján elismerek vagy cáfolok.