Az étel- és italkínálattal rendelkező vendéglátóhelyek szolgáltatásmarketingje és az online marketing
Elmentve itt :
| Szerző: | Szabó Evelin |
|---|---|
| További közreműködők: |
Balogh-Bus Andrea
Miskolci Tibor András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | online marketing szolgáltatás szolgáltatásmarketing vendéglátás vendéglátóipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59062 |
Hasonló tételek
Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban
: Kakuk Dóra
: Kakuk Dóra
Az IKEA szolgáltatásmarketingje A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje
: Bakcsy Bálint
: Bakcsy Bálint
Vendéglátóhelyek marketing lehetőségei 2020-ban
: Tanai Levente
: Tanai Levente
Insight into the marketing process of Etele Cinema
: Küplein Kata Stella
: Küplein Kata Stella
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc
: Deézsi Ferenc
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Százhalombattai vendéglátóhelyek az egészséges táplálkozás szolgálatában
: Freidlerné Tehenics Annabella
: Freidlerné Tehenics Annabella
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Sportesemények hatása a vendéglátóhelyek működésére
: Sebes Hanna
: Sebes Hanna
Az Arany Kaviár étel- és az italkínálatának bemutatása
: Salga Réka
: Salga Réka
A Johnny's Bistro étel és italkínálata
: Somogyi Dorottya
: Somogyi Dorottya
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe, Heating & Cooling üzletágának szolgáltatásmarketingje és fejlődési lehetőségei
: Gossler Dorottya
: Gossler Dorottya
Az Intercontinental Budapest vendégkör összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Az Intercontinental Budapest vendégkörének összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
Étel-ital párosítások Budapest fine-dining éttermeiben
: Császár Attila
: Császár Attila
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan
: Horváth Gábor Bertalan
Diplomával rendelkező pályakezdők elhelyezkedési esélyei a munkaerőpiacon
: Bognár Erika
: Bognár Erika
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Német- és magyarországi vendéglátóhelyek összehasonlítása, elemzése Jó Higiéniás Gyakorlat szempontjából
: Holló Kitti
: Holló Kitti
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Péter Kata
: Péter Kata
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése az alternatív vendéglátóhelyek példáján keresztül
: Janiszewski Nóra
: Janiszewski Nóra
A KIS VENDÉGFOGADÓ KAPACITÁSSAL RENDELKEZŐ SZÁLLÁSHELYEK BOLDOGULÁSI LEHETŐSÉGEI HÉVÍZEN
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Egy új ISO-minősítéssel rendelkező vércukormérő magyarországi bevezetésének marketingterve
: Gáll Csaba Norbert
: Gáll Csaba Norbert
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
A könyvvizsgálat minőségbiztosítása egy nemzetközi hálózattal rendelkező könyvvizsgáló cég gyakorlatában
: Varga Vanda
: Varga Vanda
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
A Mercure Budapest Castle Hill Hotel reggeli étel- és italkínálatának bemutatása és elemzése
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Magyarországon leányvállalattal rendelkező multinacionális vállalat gazdasági tevékenységének bemutatása Egy multinacionális vállalat bemutatása könyvvizsgálati szempontok alapján
: Géczi Petra
: Géczi Petra
Kiemelt turisztikai vonzerővel rendelkező rendezvények hatása az idegenforgalomra Balaton idegenforgalmi régió példáján keresztül
: Bende Erzsébet Olivia
: Bende Erzsébet Olivia
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
Ukrán nemzetiségű munkavállalók beillesztése egy magyarországi telephellyel rendelkező multinacionális vállalat közegébe
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
Francia főnévi bővítménnyel rendelkező „à” prepozíciós igevonzatok a magyar megfelelők tükrében
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2015)
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2015)
Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése)
: Kézér Nóra
: Kézér Nóra
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban
: Kakuk Dóra -
Az IKEA szolgáltatásmarketingje A 7P szerepe a vásárlói élményben és döntéshozatalban
: Horváth Balázs -
A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje
: Bakcsy Bálint -
Vendéglátóhelyek marketing lehetőségei 2020-ban
: Tanai Levente -
Insight into the marketing process of Etele Cinema
: Küplein Kata Stella