A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keller Adél
További közreműködők: Kabai Fanni
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bcefw
digitalizáció
digitális marketing
divatipar
fashion week
fenntarthatóság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59072
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja, hogy feltárja a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) stratégiai szerepét a magyar divatipar fejlődésében, különös tekintettel a digitális marketingre, a közösségi médiahasználatra és a fenntarthatósági törekvésekre. A dolgozat hibrid módszertanra épül: kvantitatív kérdőíves kutatás és kvalitatív mélyinterjúk segítségével vizsgálja a BCEFW közönségét, valamint a szakmai és tartalomgyártói szereplők tapasztalatait. Az eredmények azt mutatják, hogy bár a rendezvény ismertsége magas, a digitális elköteleződés még fejlesztendő terület. A BCEFW digitális stratégiája kulcsszerepet játszik a Z generáció elérésében, miközben a rendezvény nemcsak divateseményként, hanem értékközvetítő és közösségformáló platformként is működik. A kutatás rávilágít arra, hogy a rendezvény sikerességéhez elengedhetetlen a platformspecifikus kommunikáció, a szezonközi aktivitás növelése, valamint a fenntartható, inkluzív márkanarratívák erősítése. A BCEFW így nemcsak a magyar divatszcéna láthatóságát támogatja, hanem hozzájárul annak strukturált és tudatos fejlődéséhez is.