A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban
Saved in:
| Main Author: | Keller Adél |
|---|---|
| Other Authors: |
Kabai Fanni
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | bcefw digitalizáció digitális marketing divatipar fashion week fenntarthatóság |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59072 |
Similar Items
Image of the Central-European Countries
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
The behaviour model of the European Union - the role of the Central European Countries
: Gáspár Tamás
Published: (1998)
: Gáspár Tamás
Published: (1998)
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitors in the Central European Market
: Molnár Csenge Anna
: Molnár Csenge Anna
Comparison of 3 Central European Capitals related to the Tourism Marketing (Budapest, Vienna, Prague)
: Létai Nóra
: Létai Nóra
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitive Set in Central European Market
: Molnár Csenge Anna
: Molnár Csenge Anna
Impacts of cultural differences on Central European accounting systems
: Kósa Katalin
: Kósa Katalin
The European Central Bank's Quantitative Easing -Effects and Impacts
: Yang Mengjie
: Yang Mengjie
The European Central Bank’s Quantitative Easing-Effects and Impacts
: Yang Miss Mengjie
Published: (2019)
: Yang Miss Mengjie
Published: (2019)
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
History of the European Union with special attention to the development of relations with Central and Eastern European Countries and institutional reforms
: Ábrahám Tamás
: Ábrahám Tamás
Single Monetary Policy of the European Central Bank in relation to the Slovak republic
: Barbara Furjesova
: Barbara Furjesova
Consequences of the one belt one road for the central and eastern european region
: Gan Chunyan
: Gan Chunyan
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
A Few Words about China’s New Role in the Central European Region
: Moldicz Csaba
Published: (2017)
: Moldicz Csaba
Published: (2017)
Potentials of the Central Eastern European market for the 2WIN concept of Emons Cargo
: Gulyás Attila
Published: (2013)
: Gulyás Attila
Published: (2013)
The business and network development process at Ford Central and Eastern European Sales LLC
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
The role of Visegrád 4 and CEFTA in the Euro-Atlantic Integration of the East-Central European region
: Majoros Pál, et al.
Published: (1999)
: Majoros Pál, et al.
Published: (1999)
The Role of Foreign Capital in the Economies of Central, Eastern and Southeastern European countries in the Interwar Period
: Domonkos Endre
Published: (2016)
: Domonkos Endre
Published: (2016)
Arbitrage opportunities of multiple-listed Central - Eastern European stocks - are the markets so efficient?
: Halomhegyi Ádám
: Halomhegyi Ádám
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Indian multinationals as an emerging source of FDI in the Central and Eastern European countries - a Hungarian perspective
: Völgyi Katalin, et al.
Published: (2017)
: Völgyi Katalin, et al.
Published: (2017)
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
The Behaviour Model of the European Union The Role of Central European Countries
: Gáspár Tamás
Published: (1997)
: Gáspár Tamás
Published: (1997)
Research on trade cooperation between china and central and eastern european countries under the belt and road initiative
: Sheng Danting
: Sheng Danting
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit
: Papp Boglárka Edit
A magyar népmesék szerepe a művelődésben
: Keller Csenge
: Keller Csenge
Budapest Museum Central elemzése, fókuszban termék és árpolitikájának vizsgálata
: Matisz Tibor
: Matisz Tibor
Slow fashion - consumer behaviour and attitudes in sustainable fashion
: Alymbaeva Begimay
: Alymbaeva Begimay
Similar Items
-
Image of the Central-European Countries
: Molnár Zsófia -
The behaviour model of the European Union - the role of the Central European Countries
: Gáspár Tamás
Published: (1998) -
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh -
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura -
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitors in the Central European Market
: Molnár Csenge Anna