Fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Szilvia
További közreműködők: Rimóczi Dr. Csilla
Valentyik Zita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények megismerése
fogyasztói magatartás
kutatásmódszertan
turizmus
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59074
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja a fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán, különös tekintettel arra, hogy a különböző generációk milyen szempontok alapján hozzák meg utazási döntéseiket. A kutatás során arra kerestem választ, hogy milyen tényezők – például ár-érték arány, közösségi média hatása, fenntarthatósági attitűdök – befolyásolják a fogyasztókat, és ezek hogyan térnek el az X, Y és Z generáció között. A dolgozat elméleti része a fogyasztói magatartás alapfogalmaira és a turizmus sajátosságaira épül, külön kitérve a generációelméletekre, valamint a digitális eszközhasználat és a közösségi média szerepére