A nők reprezentálása a reklámokban Az alkoholreklámok és a nők kapcsolata; A Budweiser sörreklámok vizsgálata az '50-es évektől napjainkig

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Tímea
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Tóth Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alkohol
marketingeszközök
nők
reklámkampányok
reprezentáció
sör
szexualitás
sztereotípia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59076

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59076
005 20251027142920.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fábián Tímea 
245 1 2 |a A nők reprezentálása a reklámokban  |b Az alkoholreklámok és a nők kapcsolata; A Budweiser sörreklámok vizsgálata az '50-es évektől napjainkig  |c Fábián Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a nők reklámokban történő reprezentálását fogom vizsgálni, különösképpen az alkoholreklámok tekintetében.Ugyan sokat változtak a reklámok napjainkra, de még manapság is találkozhatunk megbotránkoztató vagy megkérdőjelezhető reklámokkal, amelyek esetlegesen különböző kulturális kérdésekkel foglalkoznak, vagy sztereotípiákat boncolgatnak. Különösen hangsúlyos tud ez lenni a nemi szerepek kapcsán és azon belül is a nők ábrázolását illetően.A 20. században rohamosan elkezdtek elterjedni a szexuális jellegű reklámok külföldön és hazánkban egyaránt, ahol az esetek többségében női karaktereket használtak az illusztráláshoz. Több féle hirdetés fajtában is jellemző, a kutatásomban kifejezetten az alkoholreklámok és a női ábrázolás kapcsolatát fogom vizsgálni, azon belül pedig a Budweiser alkoholreklámjainak változását az '50-es évektől napjainkig.Kutatásom lényege, hogy választ kapjak az alábbi kérdésre: Változott-e a nők reklámokban való megjelenítésének módja az elmúlt évtizedekben?Illetve ehhez kapcsolódva és a kutatásra ráépítve, annak vizsgálata, hogy hogyan változtak a női karakterek és megjelenítésük módja a Budweiser sörmárka reklámjaiban az idők során? 
695 |a alkohol 
695 |a marketingeszközök 
695 |a nők 
695 |a reklámkampányok 
695 |a reprezentáció 
695 |a sör 
695 |a szexualitás 
695 |a sztereotípia 
700 1 |a Halmai Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Tóth Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59076/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59076/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_F%C3%A1bi%C3%A1nT%C3%ADmea.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59076/3/Bi%CC%81ra%CC%81lat%20Fa%CC%81bia%CC%81n%20Ti%CC%81mea%20szakdolgozata%CC%81hoz.pdf  |z Dokumentum-elérés