Az impulzusvásárlás ösztönzése a magyar online szépségipari kereskedelemben
Saved in:
| Main Author: | Horváth Anna Laura |
|---|---|
| Other Authors: |
Döklen-Takács Viktória
Máté Dr. Zoltán |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitális marketing elektronikus kereskedelem - online kereskedelem impulzus impulzusvásárlás szépségipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59077 |
Similar Items
Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita
: Balázsi-Izsóf Rita
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A beosztott munkavállalók ösztönzése az államigazgatásban
: Schulcz dr. Máté
: Schulcz dr. Máté
Toborzás, kiválasztási folyamat, munkavállaló ösztönzése
: Palkó Vivien
: Palkó Vivien
Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
: Canjavec Janka Nadin
: Canjavec Janka Nadin
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Iskolai motiváció. Diákok ösztönzése a felsőoktatásban.
: Keszthelyi Marcell
: Keszthelyi Marcell
Munkavállalók ösztönzése a környezettudatos életmódra egy légitársaság FSSC-jében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A szépségipari influenszermarketing hatása az Y és Z generációra
: Gombár Ágnes
: Gombár Ágnes
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Az in-home szállítások problémái az online kereskedelemben
: Kocsisné Tóth Fanni
: Kocsisné Tóth Fanni
Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században
: Szikszai Bernadett
: Szikszai Bernadett
A szépségipari szolgáltató szektor emberi erőforrás eloszlásának szoftveres optimalizálása
: Nádor Blanka
: Nádor Blanka
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Városi közlekedők szokásai, a Mol Limo igénybevételének ösztönzése
: Turza András
: Turza András
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A könyvipar helyzete és logisztikája az online kereskedelemben
: Schäffer Tímea
: Schäffer Tímea
Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét
: Illés Dóra
Published: (2014)
: Illés Dóra
Published: (2014)
A megújuló energiaforrások kiaknázásának ösztönzése az Európai Unióban és Németországban
: Németh Ágnes
: Németh Ágnes
A környezettudatos vásárlás ösztönzése a marketing eszközrendszerének a segítségével
: Ilisz Gergely
: Ilisz Gergely
A toborzás kiválasztás folyamata és a munkaerő megtartása, ösztönzése
: Sellyei Éva Noémi
: Sellyei Éva Noémi
A magyarországi filmgyártás ösztönzése - a filmalkotás társasági adókedvezményén keresztül
: Kovács Marietta
: Kovács Marietta
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A válság nyertesei az autóalkatrész-kereskedelemben
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A szellemi munkát végző Y és Z generációs munkavállalók ösztönzése és motiválása a munkahelyen
: Horváth Csenge
: Horváth Csenge
E-learning a kereskedelemben
: Martonosi Lili Anna
: Martonosi Lili Anna
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
Similar Items
-
Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
: Szabó Anna -
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás -
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita -
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra -
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili