Miskolc imázsának és városmarketingjének vizsgálata
Saved in:
| Main Author: | Kujbus Fanni |
|---|---|
| Other Authors: |
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Rőthy Anita |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | marketing megyei jogú város Miskolc város Városmarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59079 |
Similar Items
A III. kerület arculata és városmarketingjének vizsgálata
: Vizy Márton
: Vizy Márton
„Acélvárosból-Kultúrközpont”, avagy Miskolc imázsának változása és turisztikai fejlődésének bemutatása a különböző rendezvények és az elmúlt években történt turisztikai fejlesztések tükrében
: Godó Fanni
: Godó Fanni
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence
: Császár Bence
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni
: Sándor Fanni
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
A Hotel Miskolc Kft. vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi vizsgálata
: Barkóczi Ildikó
: Barkóczi Ildikó
Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján
: Danyi Zsófia
: Danyi Zsófia
Miskolc regionális bemutatása, gazdasági és területfejlesztési lehetőségei
: Papp Soma Kristóf
: Papp Soma Kristóf
Olaszország és Róma imázsának összefüggései
: Rikker Dominika
: Rikker Dominika
Miskolc városi villamos beruházási projekt értékelésének ágazati sajátosságai
: Székely Szabina
: Székely Szabina
Budapest turisztikai imázsának, nemzetközi versenyképességének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Fegyver Dorottya
: Fegyver Dorottya
A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában
: Kladiva Krisztina
: Kladiva Krisztina
Tematikus Geo túrák Magyarországon (Budapest - Miskolc illetve Budapest - Balaton)
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
Diósgyőr-Lillafüred komplex kulturális és ökoturisztikai fejlesztés hatásvizsgálata Miskolc térségében
: Járó Nikolett
: Járó Nikolett
A tenisz szponzorálásának helyzete Magyarországon, a Miskolc Open példáján szemléltetve
: Kaprinyák Zsanett
: Kaprinyák Zsanett
Az Egri Borvidék imázsának hatása Gál Tibor pincészetére
: Németh Petra Zsuzsanna
: Németh Petra Zsuzsanna
Északnyugat-Dunántúl turisztikai imázsának és a régió versenyképességének alakulása
: Keszte Péter
: Keszte Péter
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
Politikai kommunikáció - A politikusok imázsának kialakítása a közösségi médiában
: Tóth-Zsigmond Annamária
: Tóth-Zsigmond Annamária
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
A világörökségi helyszíneink szerepe és jelentősége a főváros imázsának alakulásában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
A Tisza-tó és a Velencei-tó turisztikai imázsának vizsgálata az Y generáció körében
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációjának elemzése és szakértői imázsának bemutatása
: Várnai-Kun Vera Zsuzsanna
: Várnai-Kun Vera Zsuzsanna
A Pannon GSM imázsának felépítése az imázskommunikáció bemutatásán keresztül - a brandek szerepe e folyamatban
: Fehér Nóra
: Fehér Nóra
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni
: Kujbus Fanni
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A családi kedvezmények változásai bevezetésüktől napjainkig, példákon keresztül bemutatva
: Kujbus László
: Kujbus László
Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens Készítette:
: Kovács Edina
: Kovács Edina
A "Magyar Megic" Hazánk imázsának alakítása
: Horváth Ágota
: Horváth Ágota
Generációk és a social media vizsgálata
: Pálóczi Fanni
: Pálóczi Fanni
A BLOGÍRÁS AKTUALITÁSÁNAK ÉS HATÁSMECHANIZMUSÁNAK VIZSGÁLATA
: Ferenczi Fanni
: Ferenczi Fanni
Kiskunhalas turisztikai portfóliójának vizsgálata
: Sendula Fanni
: Sendula Fanni
A fenntarthatóság trendjei és megvalósításának vizsgálata a szállodáknál
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Fuvarozási tevékenység kiszervezésének komplex vizsgálata
: Pomázi Fanni
: Pomázi Fanni
Egy vállalkozás tevékenységének átfogó vizsgálata
: Dudok Fanni
: Dudok Fanni
Y generációs munkahelyi és elhelyezkedési attitűdök vizsgálata
: Engelhardt Fanni Teréz
: Engelhardt Fanni Teréz
A toborzás és kiválasztás módszereinek bemutatása és a gamifikációs elemek hatékonyságának vizsgálata
: Sztojanov Fanni
: Sztojanov Fanni
Sopron-Fertő kiemelt turisztikai fejlesztési térség vizsgálata
: Sobor Fanni
: Sobor Fanni
Similar Items
-
A III. kerület arculata és városmarketingjének vizsgálata
: Vizy Márton -
„Acélvárosból-Kultúrközpont”, avagy Miskolc imázsának változása és turisztikai fejlődésének bemutatása a különböző rendezvények és az elmúlt években történt turisztikai fejlesztések tükrében
: Godó Fanni -
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence -
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka -
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni