Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lőrincz Bereniké
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:élelmiszer
Magyarország
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
márkaépítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59080
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom célja az Abonett márka marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése, különös tekintettel az online és offline csatornákon való jelenlétére. A dolgozat bemutatja, hogyan képes egy hazai élelmiszermárka hatékonyan megszólítani célcsoportját a digitalizáció és a változó fogyasztói elvárások közepette. A kutatás elméleti része a marketingkommunikáció, a márkaépítés és a fogyasztói magatartás elméleteit tárgyalja, melyet STEEP és mikrokörnyezeti elemzés egészít ki. A gyakorlati rész kvantitatív (kérdőíves) és kvalitatív (mélyinterjús) módszerekre támaszkodik. A kutatás célja feltérképezni az Abonett márkával kapcsolatos fogyasztói nézeteket, valamint feltárni, hogyan járul hozzá a márka hiteles kommunikációja a vásárlási döntésekhez. A dolgozat rávilágít arra, hogy az integrált marketingkommunikáció, valamint a fogyasztóközpontú és értékalapú márkaépítés kulcsszerepet játszanak a hosszú távú siker elérésében a hazai piacon.