Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanzel Petra
Other Authors: Kovács Dr. Ildikó
Vezse Roland
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális felületek
digitális technológia
e-marketing - elektronikus marketing
vásárlói elégedettség
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59092
Description
Abstract:A szakdolgozat a digitális ügyfélélmény szerepét vizsgálja a prémium jakuzzi termékek értékesítésében, különös tekintettel arra, hogyan befolyásolják az online csatornák és digitális eszközök a vásárlói döntéseket és a márkához való hosszútávú kötődést.A SpaTrend Kft. gyakorlatán keresztül vizsgáltam, hogy milyen digitális érintkezési pontok járulnak hozzá az ügyfélélmény erősítéséhez, az elégedettséghez és a lojalitás kialakításához. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a tudatosan kialakított digitális jelenlét és a személyre szabott kommunikáció különösen fontos a prémium szegmensben. A szakdolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a SpaTrend Kft. digitális stratégiájának fejlesztésére.