Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül
Saved in:
| Main Author: | Hanzel Petra |
|---|---|
| Other Authors: |
Kovács Dr. Ildikó
Vezse Roland |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitális felületek digitális technológia e-marketing - elektronikus marketing vásárlói elégedettség vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59092 |
Similar Items
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta
: Schäffer Roberta
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
: Krajcz Klaudia
: Krajcz Klaudia
Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
: Herczeg Márton
: Herczeg Márton
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
A digitális felületek minősége, az ügyfélélmény és a bizalom szerepe a bankválasztási döntéseinkben
: Dóra Kata Fanni
: Dóra Kata Fanni
Margitszigeti Ensana Health Spa Szállodák bemutatása és azok zöld szállodává alakításának vizsgálata
: Szikora Ádám
: Szikora Ádám
A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében
: Nyirádi Marcell
: Nyirádi Marcell
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
Izrael küldőpiacán érvényesülő turisztikai trendek és azok hatása Magyarország turizmusára
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Trendek a vendéglátásban és azok fogyasztói döntésre gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Barátosi Botond
: Barátosi Botond
Növényi alapú húspótló termékek és azok felhasználása a vendéglátásban
: Gyephár Aliz
: Gyephár Aliz
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Logisztikai tevékenységek és azok informatikai támogatása a Danubius Health Spa Resort Sárvár kulcsfontosságú üzleti folyamataiban
: Bor Alexandra
: Bor Alexandra
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
: Fenyvesi Tímea
: Fenyvesi Tímea
Az árkialakítás elvi megfontolásai és gyakorlata az IPR SPA példáján keresztül
: Jeszenszki Anna
: Jeszenszki Anna
Global Trends Shared Service Centers
: Rajna-Povázsán Zsófia
: Rajna-Povázsán Zsófia
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
A No-Spa márka megújítása Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban
: Gaál Dóra
: Gaál Dóra
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Similar Items
-
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea -
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint -
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám -
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta -
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra