Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novák Fanni
Other Authors: Halmai Dr. Tamás
Váncza Panna
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
kommunikáció
manipuláció
reklámkampány
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59106
005 20251027142958.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Novák Fanni 
245 1 0 |a Pszichológiai hatások az online térben  |b Befolyásolás és felhasználói élmény  |c Novák Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az online hirdetések és kampányok pszichológiai befolyását vizsgáltam, figyelembe véve azok hatását az emberek gondolkodásmódjára. Az internetes platformok megjelenése jelentősen átformálta a kommunikációs szokásokat és formákat, ezzel új lehetőségeket is teremtve. A kutatásom célja, hogy feltárjam, milyen hatással van a média és a reklámok manipulációja a felhasználókra, miként formálja a döntéseiket, például egy adott cég termékeinek megvásárlásakor. A kutatásomhoz egy fast fashion divatmárkát, a H&M-et választottam. 
695 |a döntéshozatal 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kommunikáció 
695 |a manipuláció 
695 |a reklámkampány 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Halmai Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Váncza Panna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106/1/Nov%C3%A1k_Fanni_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_Nov%C3%A1kFanni.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106/3/NOVA%CC%81K%20FANNI_BI%CC%81RA%CC%81LAT.pdf  |z Dokumentum-elérés