Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
Elmentve itt :
| Szerző: | Novák Fanni |
|---|---|
| További közreműködők: |
Halmai Dr. Tamás
Váncza Panna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | döntéshozatal fogyasztó(k) fogyasztói magatartás kommunikáció manipuláció reklámkampány reklámpszichológia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106 |
Hasonló tételek
Social engineering, avagy a pszichológiai befolyásolás
: Pernyész Gréta
: Pernyész Gréta
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A fogyasztás pszichológiai szemszögből, termékek árának percepciója, viselkedési minták alkalmazása a digitális térben
: Lencsés Edina
: Lencsés Edina
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Pszichológiai immunrendszer, pszichológiai immunkompetencia gyermekkorban
: Farkas-Hevesi Erika
: Farkas-Hevesi Erika
Turizmust érintő negatív hatások
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Transzgenerációs hatások és a családállítás
: Lukács Emese Anna
: Lukács Emese Anna
Biatorbágy vendéglátása az agglomerációs hatások tükrében
: Tusz Júlia Eszter
: Tusz Júlia Eszter
Multikulturális hatások egy globális vállalatnál
: Schwarczkopf Dávid
: Schwarczkopf Dávid
Az online kommunikáció és marketing hatása a pszichológiai egészségre
: Kaiser Dzsenifer Erika
: Kaiser Dzsenifer Erika
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Multiplikátor hatások vizsgálata Győr turizmusának fejlődésében
: Faludi Flóra
: Faludi Flóra
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A magyarországi személygépjármű finanszírozási piacot befolyásoló hatások
: Czifrik Attila
: Czifrik Attila
Az online jelenlét árnyoldalai - Az online bullying és mobbing pszichológiai, társadalmi, munkahelyi, és jogi aspektusai
: Bognár Tamara
: Bognár Tamara
Pszichológiai tőke a felsőoktatásban
: Kaszás Borbála
: Kaszás Borbála
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az európai autógyártást ért nehézségek és hatások 2020-as években
: Csillagh Bence
: Csillagh Bence
A tánc szerepe és pszichológiai hatásai a közösségekben
: Bolla Fanni
: Bolla Fanni
Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén
: Spanics Máté Zsolt
: Spanics Máté Zsolt
Adózás és digitalizáció (eredmények, hatások, problémák, fejlesztési irányok)
: Simonfi Gergő Gyula
: Simonfi Gergő Gyula
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Munkaerő piaci hatások a Scania Hungária Kft.-re
: Csapó Csenge
: Csapó Csenge
Hasonló tételek
-
Social engineering, avagy a pszichológiai befolyásolás
: Pernyész Gréta -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka -
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia