Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koroknai Kíra
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Tóth László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
érzelmek
kampányok
Tiktok
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59115
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája ,,Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében”. A téma kapcsán pedig a fő témám, melyre összpontosítok egy konkrét TikTok kampány, amely a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által indított „Budapest Influencer Trip" kampány. Bevezetésben feldolgozom, hogy miért fontos vizsgálni a közösségi média hatását az emberek gondolkodására, érzelmeire és viselkedésére. Ezek után a TikTok platform jelentőségét vizsgálom a mai médiakörnyezetben. Illetve kifejtem a „Budapest Influencer Trip” kampányának lényegét.