Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koroknai Kíra
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Tóth László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
érzelmek
kampányok
Tiktok
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59115

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59115
005 20251027143006.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Koroknai Kíra 
245 1 3 |a Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében  |c Koroknai Kíra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája ,,Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében”. A téma kapcsán pedig a fő témám, melyre összpontosítok egy konkrét TikTok kampány, amely a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által indított „Budapest Influencer Trip" kampány. Bevezetésben feldolgozom, hogy miért fontos vizsgálni a közösségi média hatását az emberek gondolkodására, érzelmeire és viselkedésére. Ezek után a TikTok platform jelentőségét vizsgálom a mai médiakörnyezetben. Illetve kifejtem a „Budapest Influencer Trip” kampányának lényegét. 
695 |a befolyásolás 
695 |a érzelmek 
695 |a kampányok 
695 |a Tiktok 
695 |a utazás 
700 1 |a Halmai Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Tóth László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59115/1/Az%20%C3%A9rzelmek%20szerepe%20a%20befoly%C3%A1sol%C3%A1sban%20a%20TikTok%20utaz%C3%A1si%20kamp%C3%A1nyok%20eset%C3%A9ben_Koroknai%20K%C3%ADra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59115/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_KoroknaiK%C3%ADra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59115/3/%2A%C3%89rt%C3%A9kel%C3%A9s_Koroknai%20K%C3%ADra-szakdolgozata.pdf  |z Dokumentum-elérés