A Zwack Unicum marketingstratégiája és online kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalay Tamara
További közreműködők: Harsányi Dávid Péter
Ruttner Tamara
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
márkaépítés
online marketing
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59118

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59118
005 20251027143009.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szalay Tamara 
245 1 2 |a A Zwack Unicum marketingstratégiája és online kommunikációja  |c Szalay Tamara  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a Zwack Unicum marketingstratégiáját és online kommunikációját vizsgálja, különös tekintettel a közösségi médiafelületeken való jelenlétére. A témaválasztást a digitális marketing és az online márkaépítés egyre növekvő szerepe indokolta, mivel napjaink fogyasztói döntéshozatalában kiemelt szerepet játszik a közösségi média aktivitás és a márkák online jelenléte. A dolgozat célja, hogy feltárja, hogyan alkalmazza a Zwack Unicum a digitális eszközöket a márkaépítésben és a fogyasztókkal való kapcsolattartásban, illetve, hogy ezek milyen hatással vannak a márkahűségre és a fogyasztói attitűdökre. A kutatás elméleti alapját a fogyasztói magatartás, a márkaépítés, valamint a marketingstratégia és az online kommunikáció szakirodalma képezte. A dolgozat kvalitatív és kvantitatív módszerekkel vizsgálta a vállalat stratégiáját: egy mélyinterjú keretében betekintést nyert a cég kommunikációs gyakorlatába, míg a kérdőíves felmérés a fogyasztói oldalról gyűjtött adatokat a közösségi médiában tapasztalt márkamegítélésről, a márkához kapcsolódó értékekről, valamint a vásárlói szokásokról. A kutatás eredményei megerősítették, hogy a Zwack Unicum digitális jelenléte, különösen az influenszer együttműködések és vizuálisan egységes közösségi tartalmak révén, hozzájárul a márkahűség erősítéséhez és a márkaidentitás fenntartásához. A fogyasztók által érzékelt értékek és az alkalmazott tartalom között szoros kapcsolat mutatható ki, ami igazolja a márkastratégia tudatosságát. A dolgozat javaslatokat is megfogalmaz a digitális jelenlét további fejlesztésére, különösen a fiatalabb célcsoportok hatékonyabb elérésének érdekében. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkaépítés 
695 |a online marketing 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Harsányi Dávid Péter  |e ths 
700 1 |a Ruttner Tamara  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59118/1/Szalay%20Tamara_Szakdolgozat_2025_KKK_FTYNCK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59118/2/Biralat_Szalay_Tamara.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59118/3/biralat_Szalay_Tamara_Ruttner_Tamara.pdf  |z Dokumentum-elérés