Közösségépítés és hitmélyítés gyermekmarketing segítségével A LEGO Világnapjához kapcsolódó kampány hatékonyságának elemzése egy vallási közösségben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Adél
Other Authors: Kovács Dr. Annamária
Format: Project work
Kulcsszavak:digitális marketing
gyermekmarketing
kampányelemzés
közösségépítés
marketing-kampány
nonprofit szféra
vallás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59125

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg59125
005 20251027143016.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Adél 
245 1 0 |a Közösségépítés és hitmélyítés gyermekmarketing segítségével  |b A LEGO Világnapjához kapcsolódó kampány hatékonyságának elemzése egy vallási közösségben  |c Szabó Adél  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A szakdolgozat célja annak vizsgálata, hogy a játékos, vizuálisan vonzó vallási kampányok – konkrétan a LEGO-bibliai történetépítő pályázat – milyen hatással lehetnek a gyermekek vallási nevelésére és a közösségi kapcsolatok erősítésére egy protestáns gyülekezetben. A kutatás fókuszában az Élő Remény Baptista Gyülekezet 2024-es LEGO Világnaphoz kapcsolódó eseménye áll, amely a bibliai történetek kreatív feldolgozását ösztönözte a résztvevő családok körében. A dolgozat kvalitatív módszertanra épül, amely során öt félig strukturált interjú készült a kampányban érintett kulcsszereplőkkel: a kampány kommunikációs felelősével, a gyermekmisszió vezetőjével, két szülővel és a gyülekezet lelkészével. Az eredmények azt mutatják, hogy a kampány sikeresen erősítette a gyermekek vallási élményeit, ösztönözte a családon belüli közös gondolkodást a bibliai témákról, és hozzájárult a közösségi kapcsolatok elmélyítéséhez mind a gyülekezeten belül, mind azon kívül. A dolgozat rávilágít arra, hogy a vallási marketing eszközei – megfelelő kommunikációval és célcsoport-orientált kivitelezéssel – hatékonyan támogathatják az élményszerű hitátadást és a közösségépítést a mai gyermek- és családi missziókban. 
695 |a digitális marketing 
695 |a gyermekmarketing 
695 |a kampányelemzés 
695 |a közösségépítés 
695 |a marketing-kampány 
695 |a nonprofit szféra 
695 |a vallás 
700 1 |a Kovács Dr. Annamária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59125/1/Szabo%CC%81Ade%CC%81l_Za%CC%81ro%CC%81dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59125/2/Szab%C3%B3%20Ad%C3%A9l%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202025-BGE-PDF.pdf  |z Dokumentum-elérés