A klasszikus hercegnőktől a modern hősnőkig A női és férfi szerepek fejlődése a Disney-mesefilmekben
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Orsolya |
|---|---|
| További közreműködők: |
Halmai Dr. Tamás
Poczkodi Sándor József |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Disney film(ek) gender női egyenjogúság sztereotípia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59128 |
Hasonló tételek
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina
: Kanta Krisztina
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A magyar klasszikus balett közösség zárt világa
: Vidra Krisztina Lili
: Vidra Krisztina Lili
A klasszikus és modern minőségköltség koncepciók problematikája, avagy mit mutat a gyakorlat az Eagle Industry Hungary Kft. esetén
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
A GEFCO Magyarország Kft. hozzáadott értékei a klasszikus szállítmányozási tevékenységhez
: Kun Tünde
: Kun Tünde
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
A pénzügyi világválságból a klasszikus természetjogi elvek újbóli érvényesülése felé
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
Modern Kisvállalkozások Fejlődése
: Fajka Ákos Róbert
: Fajka Ákos Róbert
A kanban rendszer összehasonlítása a "klasszikus" termelési folyamatokban és a szoftverfejlesztésben
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
Stratégiai tervezési módszerek, azok alkalmazása a gyakorlatban, és a klasszikus modellek aktualitása
: Zelenyiánszki Márton
: Zelenyiánszki Márton
A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája
: Pálfy Brúnó
: Pálfy Brúnó
Modern Mobil Applikációk Fejlődése a Bankszférában
: Lakatos Mátyás Tibor
: Lakatos Mátyás Tibor
Budapest klasszikus városnéző turizmusához kapcsolódó látnivalók népszerűsége az ide látogató külföldi fiatalok körében
: Fekete Eszter Anita
: Fekete Eszter Anita
Népművészet a modern vendéglátásban
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
A modern mozdulatművészet statisztikája
: Kovács Liliána Viktória
: Kovács Liliána Viktória
A modern orosz bankrendszer kialakulása, fejlődése, perspektívái
: Hermann Gábor
: Hermann Gábor
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Modern adatvizualizáció
: Ujvári ádám
: Ujvári ádám
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
A modern marketing
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Ingatlanos megoldások, avagy a klasszikus behajtási eszközöket kiegészítő értékajánlatok az OTP Bank Nyrt.-nél, Magyarországon és a Régióban.
: Treuer Bálint
: Treuer Bálint
Média hatása a női szerepek kialakulásában
: Józó Szilvia
: Józó Szilvia
A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára
: Juhári Lilla
: Juhári Lilla
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Hasonló tételek
-
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina -
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya -
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra -
A magyar klasszikus balett közösség zárt világa
: Vidra Krisztina Lili -
A klasszikus és modern minőségköltség koncepciók problematikája, avagy mit mutat a gyakorlat az Eagle Industry Hungary Kft. esetén
: Farkas Lilla