Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
Elmentve itt :
| Szerző: | Izsák Bernadett Réka |
|---|---|
| További közreműködők: |
Jódy Károly
Miskolci Tibor András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 7P modell élménygazdaság piaci színtér szolgáltatásmarketing turizmus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59141 |
Hasonló tételek
Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
: Sváb Auguszta Veronika
: Sváb Auguszta Veronika
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna
: Pozsik Panna
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Élmény és tanulás - Örökségpedagógia és alkalmazott módszerei
: Póla Gábor
: Póla Gábor
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
Az élmény szerepe a pedagógiában és a turizmusban
: Sikó Botond
: Sikó Botond
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika
: Kapuvári Veronika
Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
Utazás A Zene Hullámain - A Zenei Élmény, Mint Turisztikai Vonzerő
: Hollódy Molli Fanni
: Hollódy Molli Fanni
Út az elkötelezett munkaerő-állományhoz, avagy a munkavállalói élmény jelentősége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Employee experience, azaz munkavállalói élmény a Coloplast Hungary Kft.-nél
: Dajka Krisztina
: Dajka Krisztina
A felhasználói élmény (UX) és design kapcsolata és hatása a felhasználókra
: Papp Zoltán Maxim
: Papp Zoltán Maxim
A munkavállalói élmény és mentális jóllét stratégia kialakulása a bp Magyarországnál
: Paksi Gabriella
: Paksi Gabriella
Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál
: Fülöp Kitti
: Fülöp Kitti
Az élmény szerepe a turizmusban az európai tematikus parkok példáin keresztül
: Oli Renáta
: Oli Renáta
A munkahelyi jóllét és a munkahelyi áramlat-élmény kapcsolata egy magyar vállalatban
: Gyöngy Fanni
: Gyöngy Fanni
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
Hasonló tételek
-
Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
: Sváb Auguszta Veronika -
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka -
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva -
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina -
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika