Az alkoholra vonatkozó szigorodó szabályozások, marketingkommunikáció szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Trenka Bonita
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:alkoholszabályozás
internetes reklám(ok)
reklámeszközök
reklámkampány
reklámszabályozás
reklámtevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59148

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg59148
005 20251027143038.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Trenka Bonita 
245 1 3 |a Az alkoholra vonatkozó szigorodó szabályozások, marketingkommunikáció szempontjából  |c Trenka Bonita  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A szigorú alkoholreklám-szabályozások új stratégiákat igényelnek. A fogyasztók többsége támogatja a felelős kommunikációt, de csak 40%-ukat befolyásolják a hirdetések. A sikeres vállalatok az alkoholmentes termékekre (pl. Heineken 0.0), digitális marketingre és élményalapú kampányokra fókuszálnak. A jövő kulcsa: célzott, értékalapú kommunikáció, fenntarthatóság és innováció. A szabályozások ellenére is lehet sikeres, ha a marketing a fogyasztói igényekhez alkalmazkodik. 
695 |a alkoholszabályozás 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a reklámeszközök 
695 |a reklámkampány 
695 |a reklámszabályozás 
695 |a reklámtevékenység 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59148/1/szakdolgozat.trenka.bonita.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59148/2/Trenka%20Bonita.pdf  |z Dokumentum-elérés