A digitális kommunikációs piac és a programmatic hirdetések bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Zsombor
További közreműködők: Akcal Richárd
Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatvezérelt marketing
digitális marketing
koronavírus-járvány (COVID-19)
mesterséges intelligencia
programozott hirdetések
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59158
Leíró adatok
Kivonat:Az adatvezérelt marketing és a perszonalizáció napjaink egyik legfontosabb gazdasági és kommunikációs trendje. A szakdolgozatom célja a digitális kommunikációs piac tendenciáinak, valamint a mesterséges intelligencia szerepének bemutatása, különös tekintettel a programozott hirdetésekre. Dolgozatom kitér a Covid-19 világjárvány hatásaira is, amely jelentősen átalakította a fogyasztói magatartást és felgyorsította a digitális csatornák térnyerését. A kutatásom során bemutatom a hazai és nemzetközi marketing piaci mutatókat, emellett vizsgálom a digitális fogyasztói szokásokat, melyet egy kvantitatív kutatással mutatok be. A digitális marketing piac mélyebben való áttekintéséhez egy kvalitatív kutatás elemzését végeztem, mely strukturált mélyinterjú formájában valósult meg.