A digitális kommunikációs piac és a programmatic hirdetések bemutatása
Elmentve itt :
| Szerző: | Varga Zsombor |
|---|---|
| További közreműködők: |
Akcal Richárd
Rausch Ádám |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adatvezérelt marketing digitális marketing koronavírus-járvány (COVID-19) mesterséges intelligencia programozott hirdetések |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59158 |
Hasonló tételek
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf
: Geiger Kristóf
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András
: Kirilla Dániel András
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Nagyvállalati környezetben megvalósított digitális termékfejlesztés elemzése, válaszok a piac változásaira
: Varga András
: Varga András
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
: Szőcs Laura Anna
: Szőcs Laura Anna
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
: Karacs András
: Karacs András
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
A display hirdetések tulajdonságainak hatása a hirdetési kampányok eredményességére
: Ács Gergő
: Ács Gergő
A magyar napenergia-piac helyzete és kilátásai
: Nagy Zsombor
Megjelent: (2013)
: Nagy Zsombor
Megjelent: (2013)
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes
: Molnárné Szerencsi Ágnes
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben A programmatic-é a jövő? /
: Jurácsik Gábor
: Jurácsik Gábor
A digitális kommunikáció hatása a generációkra- és a kommunikációs minták átalakulása
: Szmuda Zsófia
: Szmuda Zsófia
A derivatív piac bemutatása, különösképpen a futures és a swap, valamint a válság és a derivatív piac kapcsolata
: Piricsi Richárd
: Piricsi Richárd
Egy speciális piac vevőorientált marketing és kommunikációs tevékenysége, különös tekintettel az online eszközökre
: Balázs Ildikó
: Balázs Ildikó
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Hasonló tételek
-
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf -
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András -
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter -
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf