Victory Fitness edzőtermek marketingkommunikációs stratégiája
Elmentve itt :
| Szerző: | Kusper Zsolt |
|---|---|
| További közreműködők: |
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Neubauer Tibor |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | edzés edzőtermek fitnesz marketing marketingkommunikáció reklámeszközök |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59171 |
Hasonló tételek
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
A Samsonite marketingkommunikációs stratégiája Magyarországon
: Nagy Andrea
: Nagy Andrea
A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
A zsalurendszerek marketingkommunikációs stratégiája az építőiparban
: Gyurcsik Fanni
: Gyurcsik Fanni
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Demand and Innovation in Hungary's Digital Fitness and Well-Being Market
: Simó Jácint Arnold
: Simó Jácint Arnold
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A Dynamics CRM bevezetése a FITS Magyarország Kft. részére
: Rácz Annamária
: Rácz Annamária
A Wellness és Fitness előnyei a Danubius Hotel Heliaban
: Drótos Lilla Anna
: Drótos Lilla Anna
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika
: Abazi Xhesika
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
Három hetes gyógykúra szervezése Hévízre, a Hotel Europa Fit**** superior szállodába
: Mocsai Bianka
: Mocsai Bianka
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
Marketing kommunikáció a mindennapokban
: Kusper Zsolt
: Kusper Zsolt
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
Cukormentes sütemények kínálatának és fogyasztási szokásainak bemutatása a budapesti FitCandy cukrászda választékán keresztül
: Bányai Evelin
: Bányai Evelin
Minőségügyi oktatás – Fit For Quality Akadémia – az FAG Magyarország Ipari Kft-nél az autóipari folyamatszemlélet tükrében
: Éles Márk Roland
: Éles Márk Roland
A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
: Kerékgyártó Csaba
: Kerékgyártó Csaba
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Nyíregyháza városmarketing stratégiája
: Révész Nikolett
: Révész Nikolett
Színházak pénzügyi stratégiája
: Végel Zsuzsa
: Végel Zsuzsa
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete
: Török Hanna
: Török Hanna
Egy vállalkozás kiválásának stratégiája
: Pál Krisztián János
: Pál Krisztián János
Vállalkozások forgóeszköz finanszírozási stratégiája
: Batmunkh Delgermaa
: Batmunkh Delgermaa
Hasonló tételek
-
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon -
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon -
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit -
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina -
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina