Comparing classic and contemporary children TV shows through Regality theory
Elmentve itt :
| Szerző: | Török Bálint |
|---|---|
| További közreműködők: |
Krasztev Dr. Péter Lajos
Vass Éva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | children communication theory gyermekek Hungary kommunikációelmélet Magyarország médiaelmélet television televízió |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59179 |
Hasonló tételek
Contemporary theories of monetary policy
: Gergedava Ana
: Gergedava Ana
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
Integration of Syrian Children in Turkey Through Education
: Kirandi Damlagül
: Kirandi Damlagül
Advertising to Children
: Kandelaki Nodar
: Kandelaki Nodar
A Hungaroring Classic marketingkommunikációja
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
The Effect Of Advertisement On Children
: Cai Jing
: Cai Jing
Disabled children in tourism
: Keskeny Zsuzsa
: Keskeny Zsuzsa
Talk show történelem, a kezdetektől napjainkig
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
The development of classical factoring contracts and their role in Hungary
: Bíró Félix
: Bíró Félix
The effects of advertisement activities on children
: Geiger Mónika Andrea
: Geiger Mónika Andrea
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
Theory and Functions of Money Revolut
: Rhédey Enikő Teréz
: Rhédey Enikő Teréz
State and development of children tourism in Kazakhstan
: Bexeitova Dana
: Bexeitova Dana
Analysis of the communication tools of a Hungarian gamer and IT, the PlayIT Show
: Vukovics Lilian
: Vukovics Lilian
Contemporary challenges and future development pathways in the town marketing of Balatonfüred
: Csima Georgina
: Csima Georgina
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
The Influence of Food Advertisements on Children's Dietary Choices.
: Jano Klea
: Jano Klea
The Protection of Migrant and Refugee Children's Rights by UNICEF
: Tar Boglárka
: Tar Boglárka
Proving Random Walk theory wrong
: Pászti György
: Pászti György
Business development theory, measures and practice
: Sehter Norman
: Sehter Norman
A Leno Classic Pizzéria itallapjának bemutatása, elemzése értékesítési szempontból
: Szabó Richárd Ervin
: Szabó Richárd Ervin
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
A Regál Modul Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Lukácsi Nikolett
: Lukácsi Nikolett
Labour and employment in terms of different globalisation theories
: Dancsok Erika
: Dancsok Erika
Financial crisis history and theories behind them
: Müller Dennis
: Müller Dennis
Comparison of public procurement and tender in theory and in practise
: Hasszán Erika
: Hasszán Erika
New Challenges in the Professional life of Diplomats. Adapting to the Contemporary Requirements of the 21st Century
: Szirmai Binó Marcell
: Szirmai Binó Marcell
The effects of television advertising on children aged between 3-7
: Esztergályos Kata
: Esztergályos Kata
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
The realization of accessibility in theory and practice, in the Hungarian accommodation industry
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Usage of Incoterms in theory and in practice at Robert Bosch Kft.
: Viczián Réka
: Viczián Réka
The theory of inflation, the Phillips curve phenomenon with particular reference to Hungary
: Szoboszlai Tímea
: Szoboszlai Tímea
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
A hálózatbővítés nehézségei a BMW Magyarország hálózatában a Bavarian Classics szervizpont példáján keresztül
: Miklán András Tamás
: Miklán András Tamás
The effectiveness of marketing communication of Hungarian NGOs supporting children during the 1% fundraising campaign
: Sczigel Nikolett Míra
: Sczigel Nikolett Míra
New human capital theory from the perspective of time allocation Evolution and prospects
: Tian Xueying, et al.
Megjelent: (2024)
: Tian Xueying, et al.
Megjelent: (2024)
Hasonló tételek
-
Contemporary theories of monetary policy
: Gergedava Ana -
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes -
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György -
Integration of Syrian Children in Turkey Through Education
: Kirandi Damlagül -
Advertising to Children
: Kandelaki Nodar